Monday, March 19, 2012

Kursus Kepimpinan pss.smkns : part1

assalamualaikum

: kk-pps-smkns-part 1

hari ini aku kongsikan suasana riang ria ke tempat kursus, only god know betapa penat letih aku hari ini, dah la pagi tadi sepatutnya aku terus ke ppa besut, tapi aku singgah ke sekolah dahulu,  aku hanya mampu senyum, dama kelelahan.

lokasi: ppa besut
masa: 3 hari bermula 19-21 mac 2012

alhamdulillah dengan ucapan sepatah dua kata cikgu norliza(guru penasihat) iaitu menasihati para pps sekalian membantu dalam membentuk keberanian dalam diri setiap pss, dan meningkatkan keyakinan, alhamdulillah segala kegusaran di hati telah ku buang jauh-jauh.. katanya kita perlu positive thinking dalam menjalani kehidpan di bumi allah ini. terima kasih cikgu, sebab mengembalikan semangat saya untuk menyertai kem ini, ada jugak aku terima rungutan dari teman-teman, ialah selama ini apabila kem aja, mesti aktivitinya di luar kawasan sekolah serta penginapan, tetapi kali ini, aktiviti hanay di ppa besut tanpa penginapan,

adik-adik sekalian yang membaca blog ini, kamu harus bersyukur atas segala yang allah berikan, tadi juga aku merasa sangat sedih semua hasil edit gambar hasil kamera ku, dijangkiti virus apabila aku memasukkan pendrift aku ke komputer di ppa besut dukacita dimaklumkan aku merasa sangat kesal, tetapi kegembiraan jelas terpancar walaupun dalam keletihan,mujurlah ada adik irtiyah& adik amira yang boleh dijadikan teman, ya allah bosan betul, karena aku merasakan aku yang paling dewasa, selama ini aku yang kecil.. di bawah nanti akan ku sertakan beberapa gambar yang sempat dirakam oleh ku.
























 





















































































continue on part 2- tomorrow

No comments: