Thursday, April 5, 2012

Happy Friendly



ASSALAMUALAIKUM

aku tak taw macam mana nak hupdate story kali ni, yang jelas nya aku rasa lucu.. serius cakap! peristiwa ni berlaku masa aku n adik-adik pss menjalani kursus .. jom lihat fotonya.. kehidupan ku penuh kegembiraan bersama pusat sumber.. terima kasih pusat sumber,..



ewah, main laptop ingat tok dia punya sekolah ker? hahaha







aku rasa cuaca kat sana tak delah sejuk sangat kot, tapi dorang ni siap bersweater lagi



aku ngah berdebat ngan abang joe, nih adik irtiyah la amek gambar , aku tak ready lagi ^^







macam kucing nampak tikus lak, haha abang tu tunjuk atas semua tengok atas..







nih dia aku dah lama nak describe orang sebelah aku ni, dia ? Puan Norliza bt Mohd Radzi.. Guru media.. aku happy berurusan dengannya, alhamdulillah pss berjalan lancar.. cikgu ni, maother's for adik aku yang dah macam upin dan ipin, munir dan mubin..


coming soon..

3 comments:

Mimi Nur Farahin Hassan said...

haha sy pun pengawas pusat sumber gak tapi bekas laaa. kerja saya mengarah orang je haha sebab naib pengerusi kan..

Carl Lesmana said...

hahaha.. sama.. saya pengerusi.. sometimes arah jugak tapi, kena sama2 tolong la dalam menaikkan pusat sumber..hehe

sHaR!Na eLyaNa said...

haha~ sma la..sha pun pngawas pusat sumber juga..


follow kamu cute
jom join GA http://opzzpinky.blogspot.com/2012/03/mini-combo-simple-giveaway-by-wanie-sha.html