Wednesday, May 9, 2012

The Chosen One

Assalamualaikum

part demi part , waktu demi waktu, baru sempat aku menulis lagi..
tadi dalam setengah jam lepas, pergi hantar my sis pergi tuisyen, it's okey, rumah ngan sekolah tu dekat jer.. tapi? uh buah tapi ni la yang tak sedap didengar..

situasi | when both of mizi face to face!
aku masuk la dalam pagar sekolah sent adik aku tuh.. tetiba?
keluar si pk pentadbiran dari  keretanya, his name mizi too, but the real name is termezi not like my name, my name is tarmiziani..
ter: la... mizi rupanya..
tar: ( dalam hati/ bangga sebab pk1 ingat nama aku) ya lah cikgu, saya ni..
ter:oh adik awak ke tu?
tar: ya ustaz..
ter: don't you have a class?
tar: exam week!
ter: berlalu ke area tempat pak guard...
 tar: lega sebab dapat taip entry for this night..
sebenarnya aku manusia paling takut bila jumpa pk1 aku, don't know why, maybe because i am respect one kot... haha lantak la, tak de kaitan pon hahaha..

the chosen one? orang yang sekeliling aku, yang selalu gempak then satu kepala hotak ngan aku, haha kasar der bahasa aku, bukan maksud nak marah ni, but suka-suka.. yes ! kepala hotak, tak kan kepala luntut pulak! hahaha

 my love! haha not couple love hokey, but brother love to both of sis


gembira sebab dapat menabung, and hasilnya of course lumayan..


this picture was taken by asrol aizam..



ini dia,  coba teka?
prayer timing.. :)

No comments: