Tuesday, July 17, 2012

Awesome Sport Day

Assalamualaikum

hai semua? sedang apakah kalian? hari ni carl kembali menaip dalam keadaan begitu ceria sekali, sampai senyum ke telinga hee, hari ni merupakan hari sukan tara sekolah, best sesangat sebab dapat spend time dengan kawan-kawan serta adik-adik junior, walaupun tahun ni tak semeriah tahun lepas, kegembiraan jelas terpancar di muka anak-anak pelajar ,termasuk carl sendiri, hahaha


rasa syok giler, enjoy terhegeh2 di tengah trek padang yang panas, bak kata motivator vitamin c, hotak eh, hahaha, duk tengah panas lelama demam weyh, that why carl suruh adik carl si irtiyah tu pakai glasses, untuk mengelakkan sinaran uv, apa ke betul ayat tu? hahaha, 

sedangkan cikgu rumah sukan carl, iaitu carl menganggotai rumah tun sri lanang, hijau! menyuruh carl masuk dalam perlawanan yang diadakan, dalam hati ni, geram nak cakap sorry cikgu saya ta bertanding atas padang, saya cuma bertanding atas stage sahaja, hahaha berlagak betul, eh takdelah gurau jer, sebenarnya carl tak sertai aktiviti2, sebab takut lengan terseliuh balik, tambahan pula kat pangkal lengan bengkak, hanya tuhan sahaja yang tahu betapa sakitnya  jejaka blogger nih hahaha, lupakan, :) hehe btw saya sangat gembira hari ni, cikgu semuanya sporting giler-giler? eh ta baik la, sporting habes. hahaha.. dahla taip, tengok gambar pulak la,



 adik-adik sedang bermesyuarat longkang kat tepi longkang tepi padang hahaha, love them!

 best friend forever, sayang gila-gila korang, dari kanan shahir, hibry and hamid..


 disaat orang lain sedang bergolek2 berjalan di atas trek, saya buat muka skema gi mintak nak bergambar dengan retis-retis haha, takdelah , cikgu-cikgu kesayangan saya ni, cikgu norliza and cikgu noorizan, 


 ahli geng rumah tun sri lanang, hahaha bila cikgu suruh saya sertai acara, saya akan cakap oh sorry, saya photographer sekolah, bersama wan  irtiyah serta amira. 



 weh orang perka tu baju kuning tu, cikgu paling paling paling the best, lawak gila masa belajar dengan dia dulu till perut bagai nak pecah suka dengan lawak-lawaknya.. iaitu cikgu noriah ..


 kawan -kawan 5 science bersama cikgu kelas saya (merah) cikgu ytm tengku saidatul nurhajar and cikgu hazalini kalo ta silap nama dia :)


 nih la jurugambar kesayangan saya, ya allah dia nih minat bebenor ngan apek korea, haha, sampaikan masa saya bercakap dia duk tengok korea tak berkelik, and masa ummi gi korea aritu pun, ummi belikan dia dengan cd korea, and soon insyaallah sambung belajar di korea ..

 budak-budak lari eh.


 bestie saya duk ganggu budak, tak baek,! 


 ni mama saya, actually mak angkat, walaupun kami berangkat, saya suka cara dia, sebijik sporting macam mak saya, kalau disekolah she's my mum, tapi kat rumah mak saya, tapi keduanya sporting2 hehe


 kaumselor bersama cikgu fizik! hehe

 we are sibling forever and ever, kami anak ummi! :) hehe


nih adik saya, anak mama.. budak nih dah la comel, pastu gibuat pulak aksi mata gitu lepas dapat minum air cendol, haha cendol mendol kami tadi di tengah padang..

p/s: hargai orang-orang sekeliling anda, marah tanda sayang, so? sayangilah semua..
thanks for reading..

No comments: