Friday, August 31, 2012

Dia dan Saya

Assalamualaikum

Pagi ni ta tau nak buat apa, so checking komputer lepas tu terjumpa gambar dengan adik saya with arina hazwani, the cute girl, sebenarnya semalam sekolah saya buat sambutan hari raya dan sambutan merdeka peringkat sekolah, so banyak la kami sempat snap picture, haha. suka-suka dengan semua adik kesayangan saya, then raya macam "eh muda pulak diriku rasa " sebab saya sorang je form5 antara kalangan kami semalam, btw i'm really appreciate it, and the most important thing,, saya and arina dapatlah snap banyak gila gambar , haha okey tu jewla, jap agi ada kelas nak skip ke tak eh? hee =)

us 2011 and 2012 =)

thanks for reading this post =)

2 comments:

Zayani Zulkiffli said...

comel ! jangan lupa belajar untuk SPM and all the best !

Carl Lesmana said...

@Zayani Zulkiffli tq kak :)