Saturday, September 22, 2012

Jatuh Hati

Assalamualaikum wbt

Selamat tengah hari semua, mesti korang kaget kan tengok tajuk "Jatuh Hati " nak dijadikan cerita semalam kononnya nak hilangkan keserabutan jiwa, saya pun pergi lah rumah grandma saya atau lebih popular dengan tokwan dikalangan cucu-cucu :p haha nak dikatakan cerita masa tengah berbual dengan my tokki sambil waiting tokwan, my adik sulung si kakak and si tengah a.k.a wahida ler, duk layan korea depan tv sambil ketawa cam orang kena cepuk hahahaha, ada ke? haha

Lepastu saya pun tumpang ler sekaki, then tertarik dengan satu kumpulan korea ni "BIGBANG" masa tu dorang tengah life dance lagu blue, oh since that saya pun jadi syiok weyh sama kumpulan tersebut, dorang dance oh hangat gile kot, penuh bertenaga! yang jelas lagu blue sangatlah best! saya suka! adik beradik fanatik korea, leh katakan obses si kakak and si wahida, but saya bukan peminat tegar okay, minat sikit-sikit jer haha :P


nah korang cuba tengok!!


thanks for reading, hopefully you enjoy it!

No comments: