Saturday, October 13, 2012

Pages punya pasal

Assalamualaikum

Hye semua, hish tangan ni rasa macam tak reti jer nak menulis haha, tapi hati hanya allah sahaja yang tahu betapa rindunya nak update blog yang super gojies ni haha bagi saya la giojies, bagi anda tak tahu lah pulak :) pisss  haha, sat tadi masa tengah online facebook kejap, ceh still online walaupun exam dah nak dekat, takdelah online kejap jer check status, tiba-tiba masa bukak kat inbox ada satu mesej mengatakan " assalam carl lesmana, asal lama dah hang tak update hang punya pages " saya pun dengan segeranya bukak lah pages, alahai ciputnya pengelike hehe :)

Tersebutlah kisah. . . . .  Toyiiiiiibbb :)  hati pun tergerak lah, " eh,teruknya cover pages aku nih " (dalam hati) then lepas tu pun godek-godek la laptop baru ni, actually dah dapat pengganti my old laptop yang besar gedabak tu, haha this time mini laptop hokey :) lepastu terdetik dalam hati nak geledah adobe-adobe yang boleh digunakan untuk edit-edit gambar, alah saya ni tak lah pandai sangat tapi boleh la slow-slow tu, then terjadi lah seperti yang tertera kat bawah ni, mohon pembaca budiman like lah pages saya ya , korang boleh klik like kat sidebar, atau klik gambo kat bawah ni :

nihla hasil editan kudus saya :)


apa pandangan korang ? biasa jew kan cover photo for my pages ..
p/s:  jemput/sila/ rajinkan tangan - like pages saya boleh ?

thanks for reading this post, alhamdulillah tercapai jugak niat nak menaip malam ni :) pisss yo! xoxo

2 comments:

Sue PeLik said...

mcm mana buat pages? nak tau jugak :) hehehe

Carl Lesmana said...

@Sue PeLik ikut arahan dekat fb pages, tak pun you boleh google cara buata pages :)