Wednesday, November 21, 2012

Rindu kawan

Assalamualaikum 

Hye semua oittt bosannya hari ni, rindu lah dekat kawan-kawan sekelas aku yang biasanya aku suka lepak-lepak bila cikgu tak masuk kelas =)


which one 3 of us is macho? comment please! btw suka kawan dengan dorang sebab selalu buat satu kelas ketawa dengan gelagat diorang especially si syahir yang bersampin putih, dia memang kaki takel suka ushar2 adik-adik yang lalu depan kelas, then over dengan lagak machonya, syahir ni jenis jejaka yang minat bollywood tu, sikit-sikt bajet nama dia syahir khan =P kalau si jejaka belakang aku tu si mukmin, rindu pulak dekat dia sebab dia actually dengan aku we being friend since standart 4 lagi, dia suka la buli aku tapi jujur dia tak suka cakap bohong also minat bolly-kayu jugak! oh mai rindu nak suka-suka ketawa-ketawa dengan korang !

thanks for reading !

1 comment:

whitecappuccino said...

missing everybody now...