Friday, November 23, 2012

Sambutan Hari Lahir Irdina

Assalamualaikum 

Hai penat sungguh rasanya tatkala hari ni merupakan hari yang sedikit penat bagiku, mana taknya dari pagi kerja aku menghantar adik ke sekolah , lepastu balik rumah layan korea sampai habis satu drama 20 episod, sementara tunggu waktu untuk ke klinik, first time pergi klinik sendiri tanpa harapkan teman,cehh bajet berani, masa kat dalam tu geli geliman rasa mual nak muntah, hamekaw kena suntik satu jarum, entah apa yang disuntiknya aku pun tak tahu, lepastu dengar doktor tu cakap hape ntah, tak paham =P, emangnya doktor punya bahasa sendiri ya?ah lantak !


Balik jer dari klinik terus memvavi vuta dalam bilik sampai dalam sekitar 4.30 petang macam tu, mak kejutkan aku, aku ingatkan aku jer yang memvavi vuta rupanya adik aku pun turut sekali lepas dia balik kelas, mak cakap " ajie gi mandi" oh on that time hanya tuhan sahaja yang tahu tahap kemalasanku tahap pasola teran taikkk tahu =P HAHA, tapi rajinkan diri demi adik angkatku si irdina, kalau tak kerana dia memang aku dah tak bangun dah, malasss =) aku kalau dah jumpa bantal serta katil aku memang susah nak bangun, kami ta boleh berpisah, hiihi, actually kalau aku pergi mana-mana outing pun aku tak lena tidur, sebab bertukar suasana gitu =) tapi masa sampai rumah tokwan aku, mujur takdak orang lagi, dalam area 5 lebih macam tu, then duduk kejap majlis bermula dengan kehadiran sepupu sepapan serta para pekerja ayah yang memenuhi rumah tok wan then sesi bergambar =) yang best ada adik lelaki si Muadz sabri, sempat lah jugak talking-talking ahaks =)btw happy birthday to irdina yang dilahirkan tanggal 20 November ! =)

k la semua, sebenarnya aku malas nak taip panjang-panjang n3 ni, sebab penat, korang berpandukan gmbar lah okay? =)


Kek secret Recipe

Happy birthday Irdina



Yaya and kak wahida , yaya yang haritu sambut birthday 1 November, ada yang i post n3 aritu. .(chek dekat sidebar)



masakan modern, spaghetti and makaroni also mee goreng



tidak melepaskan peluang untuk bergambar dengan wan irdini , yang selalu pantang nampak aku and berbunyi "AJIE" haaha



comel kan? 






see the dishes memang top ! masakan ummi saya , best sangat tapi kenyang tak sempat nak try satu persatu =)




irdina with ayah il and ummi and diniey, (maaf gambar kurang jelas sebab ter-on flash)


see how si abang haikal still lagi mengusik wan irdiniey, btw abang is the sec child for ummi, baru form 1 tapi look like woi da macam student lepasan spm ^^



kanak-kanak with ayah il (maaf terflash lagi) lupa nak off =)



before i'm leaving ummi bekalkan aku dengan 5 jenis makanan serba sedikit, but aku hanya tibai spaghetti jer sebab aku memang hantu, =) ummi masak memang sedap !

p/s: missing mama normah spaghetti, mama if you read this u no how your son feel now=)ngidam! =)

thanks for spending little time read this, also happy birthday to irdina!


No comments: