Thursday, June 21, 2012

Dedication to my haters

Asslamualaikum

ehem-ehem apa khabar saudara, saudari sekalian? menaip sambil makan mee goreng berdissertkan bubur kacang, hoho baru punya nafsu makan setelah, 3 hari aku tidak menyentuh sebiji nasi barangkali, bukan ketidak cukupan duit tapi, ketidak seleraan makan.. hari ini menaip entry menggunakan kata ganti diri sebagai aku.. heee

Adus, spm kian hampir banyak pula rintangan dan halangan, aku cuba atasi dengan menyibukkan diri, dengan melakukan kerja-kerja yang membolehkan aku, melupakan sejenak permasalahan yang aku alami, alhamdulillah, spm kian datang, aku tidak mahu sia-siakan masa depanku gara-gara hal yang remeh temeh..

 And dizaman kegemilangan aku sebagai seorang, penutur bahasa inggeris yang fasih ketika berada di depan khalyak ramai serta penyajak yang bakal ke peringkat kebangsaan gitu (soon), serta penulis blog ( ngek kau carl, ) , ramai makhluk-makhluk tuhan mulai kecemburuan melihat aku, well aku ni jenis seorang jejaka sosial gitu, semua jejaka dan jejaki? apa tu? lelaki dan perempuan lah! heee  aku berkawan rapat, rapat not mean cinta tapi sayang! okey faham? aku malas untuk berkata-kata perkara yang tidak indah gitu, so kepada my haters : " Tolong jangan cuba membenci saya, tetapi tolong sayangi saya " kerana? saya seorang yang penyayang ! muktamad! :)


facebook posting :)
hehehe : thanks my sis, si amira syuhada for always give full of support also always advice me !