Thursday, November 22, 2012

Bermimpi atau Mengigau

Assalamualaikum

Buat apa tu. . =) hari ni mungkin aku bermimpi atau mengigau, biasanya bila aktiviti kat dapur aku memang malas, tapi hari ni pagi tadi terdetik nak masak tapi tak tahu nak masak apa, sebab kalau masak memasak mak susah sikit nak kasi anak sentuh dapur dia, then pujuk-pujuk mintak tunjuk ajar mak , then terdetik di hati nak buat agar-agar, pikir pikir lepastu bukak lychee tin yang berderet dekat dapur, then terfikir hari ni kan hari jadi adik aku si irdina yang aku storykan pada entry lepas, sili rujuk sidebar,so elok jugak try buat agar-agar, sebab selama ni jangan harap anak jantan nak masuk dapur, cuma pandang dari jauh jew =) hehe then godek punya godek nah ?
terjadinya agar-agar lychee
-
-
-
-
-
-
-
comel tak ? 

Thanks for reading!