Thursday, February 28, 2013

Terima Kasih Mialiana.com

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Nak berofficial sangat pun tak reti . cuma memang tak sangka yang saya boleh menang Segmen Bloglist 12 Jam Oleh Mialiana.com .


 " eh eh betul ke aku ni ? " hahaa it was kinda like that la. sebab saya tak expect saya akan dibloglistkan di blog kak Mia. sebab for me kak Mia is like my sifu. Entri blog dia tiptop heehe bukan bodek taw, ini ikhlas =) . saya letak link blog kak mia dekat sidebar saya dalam golongan  personal favourites dah lama , sebab tak nak ketinggalan entri-entri dari kak mia . termasuklah dengan others PF saya. tiap kali saya tengok dekat sidebar ada update terbaru. pasti saya klik and baca walaupun link internet cinonet je tak sempat nak tinggal jejak. patut la ya kak mia macam cikgu disiplin hari ni bukan kemain spotcheck. hihi =) rupanya ini habuannya. thank you kak Mia. and others kawan-kawan yang tak berjaya you guys jangan kecewa, sebab kak Mia cakap mungkin akan ada pencarian seterusnya ? . =) wish luck semua happy blogging.


Thanks for reading =)

5 comments:

Mia Liana said...

wahhhhhh so sweet... touchingnya kak mia. cepat betul update kat blog... thanks ya..

semoga blog carl akan lebih maju di masa akan datang... ;)

(^_^) peace....

Carl Lesmana said...

@Mia Liana hihi sama2 kak mia . Amin yra. . ^____^ peace =)

Delimasari said...

tahniah

Carl Lesmana said...

@Delimasari terima kasih =)

Zayani Zulkiffli said...

hey, sy ada tag awak dalam entry ni.
http://nurulzayani.blogspot.com/2013/02/segmen-blogwalking-oleh-blog.html