Wednesday, March 27, 2013

Menu yang Ummmmmmm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hai semua. selamat siang ibu-ibu bapak-bapak sekalian =)

Hari ni bersempenan hati tengah happy sedikit, adik ajak saya kerjakan dapur mak . Pagi tadi ada mintak izin dengan mak, nak sediakan lunch hari ni, sebab kat rumah ni just tinggal 3 orang saja. so senang la nak sediakan =) yang kat bawah tu nanti hasil kerja keras saya and adik . hakhakhak. mak cuma arah je apa yang perlu letak and taruk. =) so jom layan gambar menu tengah hari saya tadi yang simple .

 sila  jangan terkejut. ini kuih tepung pelita. sebab nak senang , saya guna bekas kecik ni. biasanya kalau mak buat dia guna bekas yang diperbuat dari daun pisang .







 entah kenapa wahida hias nasi cenggini, kenkonon ala-ala kedai =)



sayur lemak petola tiga segi (adik buat) saya tak makan pun . =)




 acar nenas. best my favourite =)



 ayam bakar . perrggggh wow sedap. 



 tak faham , kenapa wahida letak kuah atas nasi cenggitu.



 ikan bakar =)





Thanks for reading. insha allah nanti saya kongsikan menu =)

2 comments:

whitecappuccino said...

rajin!

Carl Lesmana said...

mama : belajar slow-slow kekgi dea duk negeri ore gak susah la. hehehe