Monday, April 15, 2013

FREEDOM in MISSING

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Maaf semua, jika terperasan saya sekarang suka update blog malam-malam , pertama kali saya menaip entri ni dalam keadaan gembira sebab baru lepas fetch up my sis dari kelas dan tetiba terjumpa mama baru habis kelas , subhanallah a long time i'm in silence mood , tanpa berjumpa and malam ni takdir ALLAH nak jumpa mama dekat sekolah, and tonight is the one of my happy night =) sebab rindu dekat mama. tahu dok kite kang rindu sangat nak masuk kelas bi balik, lepastu tengok mama ajar novel "the curse" and saya and the gang sleep well dalam kelas. haha . okay melalut . yeah i am missing my mama so much . all of her student also miss her.
Ok sekian.

And today i'm FREDDOM! yeah sebab after this i don't have to wake early morning and after prayer i can sleep as i want, sebab usually kena get ready awal-awal in the morning kena hantar adik dulu, yeah amek tugas mak sementara masih ada di rumah , kang bila dah balik nun jauh kesana mak la yang kena hantar amek adik , tiap masa dengan sekolah siang malam, hihi. lepastu kena get ready sebab at 8.am cikgu memandu akan hon sehabis deras depan rumah tokwan sehinggakan penghuni rumah toksu pun terkejut, huwaaa. yeah itu maknanya tiap-tiap hari kena attend kelas memandu , tahu dok kite kan mesti akan merindui sekolah memandu lepas ni, sebab kite ni friendly (gata ganti diri "kite" ), so dengan cikgu semua kita baik, siap hari-hari kite kena usik dengan cikgu . and seriously i'm sad walaupun nun jauh dilubuk hati nak teriak, tapi cover macho tak jadi nangis cuma sedih gitu je, and the most remember thing after this " cikgu kamal yang suka hon deras-deras depan rumah " mesti rindu semua.


Tadi syukur ke hadrat ilahi saya selesai test dengan jayanya, walaupun hari ni penuh debaran sebab saya selalu kandas pada bahagian parking, sebab bumper selalu over the LINE. and tadi alhamdulillah semuanya berjalan lancar, test semua okay. and wait for next week dapat lah P and boleh la jalan atas jalan raya, tadi petang test drive dengan kereta PREVE abang, sebab lama dah tinggal auto since bulan Jan , masuk kelas langsung tak sentuh auto dah. btw belajar manual sangat awesome, actually la kan , saya harap saya gagal lagi, sebab saya ta sanggup nak tinggal institut memandu lagi, tak ready. uwaaaaa.


So , lepasni banyaklah perkara yang akan dirindui oleh saya, kawan . guru . kereta . makcik kantin . dan tempat lepak diwaktu habis kelas.

mesti lepas ni rasa aneh sebab dah takde orang hon depan rumah, and i terkepoh-kepoh berlari ke kereta. subhanallah i'll miss everythings.! inshaallah saya akan sentiasa jalan-jalan di institut memandu lagi. bila janji parent nak beli kereta for me tercapai, amin.


I 'LL MISS EVERYTHING , MEMORIES IS MEMORIES and NEVER will changed.

3 comments:

wisata outbound said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

whitecappuccino said...

miss you tooo!!! congrats dah passed jpj test!

Carl Lesmana said...

Thanks mama :) ada masa jumpa lagi . :)