Tuesday, June 18, 2013

ANUGERAH CO-OPERATIVE TERBAIK 2012 PERINGKAT SEKOLAH milikku !

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah , bersyukur ke hadrat ilahi .


lima nam kali fikir nak publish ke tidak entry ni sebenar , kang tulis kang ada makhluk kata i nak membangga pulak , tapi takpe lah sebab kawan-kawan blog i ni ikhlas nak baca , so kepada yang suka kritik blog ni , sila blah jauh-jauh . okeyyyy sayang ?
hari ni saya dapat anugerah . anugerah cooperative terbaik peringkat sekolah , kategori lelaki disandang oleh saya ,

Okay , hari ni pagi tadi semangat gila bawak buku banyak-banyak pergi sekolah , then lepas parking kenderaan bagai , terus masuk bilik tutorial . macam orang sengal gitu , dah la pergi sekolah tak pakai kaca mata , sedangkan kaca mata ada jer tersangkut dekat baju , and mulalah di cas pakai context lens , haaaha comel sangatkah mataku ini wahai classmate ? ngeh3 , perasan .


And tengah ready , pagi tu ada tutorial bm . so buka buku nota , bukak latihan terus ulangkaji sat lepastu kutip ic classmates sebab nak antar dekat management teacher nak daftar stpm penggal 1. so tengah kutip demi kutip senior datang melalak , semua pelajar turun ke dewan sekarang . in my mind time tu , arghh ni mesti ceramah sebab bulan ramadhan nak menjelma tak lama lagi . agak-agak jela .


Then bila ke dewan , gelak sakan dengan classmates , serious saya dah mula sayangkan semua classmates saya sebab dorang sporting sangat-sangat . haaaha . semua budak lelaki dalam kelas i dah macam bff gitu , wekks nak muntah . haaaha. and rupanya hari ni sambutan hari koperasi sekolah peringkat sekolah saya .memang terkezuuuut nauzubillah la kan .


So masuk dewan tengah buat barisan and get ready nak duduk , ada junior form 5 datang jumpa " mizi nanti nama mizi akan di panggil atas pentas " so get ready okay so saya buat derkk je la.


So , tadi lepas ucapan bagai ada kuiz . cikgu raini mintak i jawab , tapi ken ken ken , i buat derk saja . and tiru iklan dalam tv " SAYA DAH BESAR " ketawa terbahak-bahak cikgu raini . and yang paling syiokkk nya dalam dewan tu i tak fokus pun pada utusan yang disampaikan , siap whatsapp dengan i punya kakak adalah , aka english teacher dekat i punya sekolah . siap ketawa-ketawa cakap pasal niaga sebab every year kitorang suka amek gerai , jual banana split . haaaha . kelas kau jah . so tahun ni kakak cakap dia dah tak nak niaga , i pun dah surrender awal-awal sebab i punya kawan pun tak ramai tahun ni .


Then , tengah di kesibukkan ceramah , sambil i tengah whatsapp sambil menyorokkan hp dalam file , nama i diseru . sebagai " ANUGERAH CO-OPERATIVE TERBAIK PERINGKAT SEKOLAH KATEGORI LELAKI " mahu ternganga semua classmates iols , weyh . haha dorang bangga la kan sebab budak kelas dorang dapat anugerah and masuk kelas lecturer sejarah bukan kemain duk panggil saya dengan panggilan cooperative , ngeh3 . btw i'm proud with myself . alhamdulillah rezeki allah . sebenarnya saya tak expect pun , sebab hari ni target nak masuk kelas saja . rehat pun tak turun . tapi kena pergi dewan siap naik pentas , tapi tak lah gabra sangat sebab ayahanda rozman ada , aka guru kanan ko , yeah saya rapat dengan dia . dia siap tarik-tarik atas pentas tadi , segan segan ,. hahaha

saya berkhidmat dengan koperasi sekolah saya selama 4 tahun , bermula tg 2 . and berakhir tahun lepas , so memang cool babe dapat anugerah cenggitu ,  fokus saya nak membanggakan mak abah . mama serta papa . okay !

 kita dapat ni , naik pentas dapat shaking tangan pegawai angkasa and berbual dengan pegawai angkasa hahaha


 dapat tuala yang ada label smkns , woohho and some other thing .


promote cuklat 3 bijik , cikgu siti kasi dekat kite ngeh3 .

kbai , enjoy reading yeah , thanks . selamat malam assalamualaikum !


2 comments:

Aisar Shazni said...

kitorang pun 'shocked' mse dgr name a.mizi..btw,congrats ! :D

Carl Lesmana said...

@Aisar Shazni hehe thanks aisar . :)