Sunday, July 21, 2013

Ku Rindui saat berbuka bersama Guru Praktikal

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Dahulu kala disaat menyambut kedatangan ramadhan , aku serta sahabatku dan diketuai oleh aku merancang aktiviti berbuka puasa bersama guru praktikal , which them was 6 and only 2 teach me . That was on 2011 .

Tapi ? peristiwa itu makin berlegar dalam mindaku especially pada bulan ramadhan ini . Aku mulai rindukan classmate aku diwaktu aku form4 . aku mulai rindukan kakak-kakak aku si cikgu-cikgu praktikal , nak tahu cerita pasal berbuka tu . nah click blog cikgu aku .

~Ya Ramadhan bersama anak didikku~


This is my classmate , ghammbut aku time tu botak booo . aku rindu classmate aku ! nanti aku storykan tentang dorang dalam entri khas nanti :)

them ? 
cikgu aimi , cikgu stacy erkkk faizan , cikgu suraya harun , cikgu suriati , ustazah izzah and cikgu adnin taekwando!

Thanks for reading !

No comments: