Friday, July 26, 2013

Mengidam !!!!!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Sejak akhir-akhir ni tekak makin gedik je nak makan benda yang aneh-aneh . Especially spaghetti , pendek kata memang tak tahu nak buat macam mana , rasa nak makan sangat-sangat dah .  so petang nanti nak pergi market cari bahan-bahan . Kite tak reti masak spaghetti , tapi takpe . adik kite ada , hehehehe .

Haritu lupa nak mintak mama feeda masak masa dia ada dekat kampung , saya hanya akan cakap sedap kalau spaghetti tu memang sedap , especially yang mama feeda dan mama noormah yang masak . sedap !
so petang ni mahu lah kite kerjakan si adik masakkan untuk si abang . hahahaha :) makan dekat restoren , rasa dia tak berapa nak umpppphhh dengan tekak saya . so nak kena yang homemade jugak . haha

mengidam oiiii .



Thanks for reading .

2 comments:

Diya Hanun said...

nyum3..sedaap..>_<

Syuhada Nasya said...

untung laaaaa.. mkan omputeh jeee ehhe