Sunday, July 14, 2013

Oh Kerja Melambak !

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Nak kata stress ? tak .
Nak kata nak marah ? memang sikit marah sebab nota gua orang suka pimjam sampai kedut kiput gua punya nota . arghhhh tak suka buku berkedut .


Malam ni kena siapkan esei sejarah 6 esei kesemuanya , nekad nak siap malam ni tapi ? rasanya tak siap kot , lecturer suruh hantar rabu ni pagi atas meja dia , aiyoyo . sempat ke tidak eh ? ni baru sejarah , tak masuk pengajian am lagi , nasib hari saya kena bentangkan hasil kerja lambat lagi , kalau tak mahu meroyan dahku .


tapi ? adat belajar wajib ada kerja kan ? so be happy . kalau gua stress , gua bukak wallet gua tengok muka ibu gua , sejuk hati gua . gua bukak handphone tengok gambar bapak gua ,
tengok gambar mak abah jadi semangat berkobar-kobar sebab saya nak buktikan pada adik beradik saya serta mak dan abah , saya akan berjaya satu hari nanti . amin .

Kalau tidur lambat esok tak sedar sahur , rasanya malam ni tertidur dengan bukulah kekdahnya ,

selamat malam :) thanks for reading!

1 comment:

Sya Mimie said...

teringat pula masa akk form6 dulu..sejarah tak suka.pengajian perniagaan suka..sebab best..hehe