Monday, July 22, 2013

Tengok korea pun boleh happy !

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Kalau tiap kali backmood , or tengah marah or bosan . saya akan layan movie korea ataupun video song yang korea punya , saya sejak dulu sampai kini minat yang teramat sangat pada kumpulan ss501 yang lain pun minta jugak , saya tak tahu macam mana minat pada cerita korea bermula , saya mulai minat apa-apa hal yang berkaitan dengan korea sejak di bangku sekolah rendah lagi masa darjah 5 kalau tak silap  , sebab time tu dipengaruhi oleh cikgu-cikgu praktikal yang fan korea jugak .


Tapi nak tahu kan ? boleh kata separuh dari keturunan nenek saya minat korea , kalau anak sepupu saya 4 beradik , kalau pergi bangi rumah dorang memang penuh movie korea dekat rumah dorang , haritu dorang pergi korea . arghhh jeles . dorang punya hard disk memang full korea movie . lepastu tak campur yang lain-lain lagi , tiap kali kumpul time raya mesti best sebab boleh cakap pasal artis korea . hahaha minat .


Saya pun sama ! sejak mak kasi hadiah hard disk aritu , penuh dengan movie korea lol . minat sangat dengan korea . saya minat pelakon Kim Hyun Joong ! boleh kata tiap kali nak buat kerja , naik kereta ke , memang akan dengar lagu yang dianyanyikan olehnya . so sweet . hahaha sebab sesuatu yang kita suka kadang-kadang boleh menghilangkan segala kesedihan kita kan ?

Haritu sampai kena marah dengan abang . since note1 tu tak tahu nak letak lagu apa , so aritu adik memang masukkan lagu korea la dalam tu , so time abang nak bluetooth lagu konon , saya kena marah sebab satu pun saya tak letak lagu melayu . inggeris apatah lagi . tapi abang saya minat one direction . arghhh . tak minat . dia cakap korea mata sepet . yang one direction tu nampak macam bapuk :P jahat . hehehe


So , since i sakit . nak rilekskan minda lah konon , layan movie korea . memandangkan semua kerja sekolah dah settled so , boleh lah kita layan movie korea . omg minat gilossss korea . siapa minat korea jugak ? habak sat . :)


saya suka team ni . omg ! daebak daebak .

senyum dio comel .  dia berlakon dalam movie boys over flower and playfull kiss .

bigbang tetap nombor 1 . cara dia dance . saya suka taeyang !!!! hahaha

tetiba nak post entry pasal korea , ilham lepas dengar lagu i'm your man by ss501 . daebak ! saranghae youall :)

No comments: