Tuesday, August 13, 2013

Aku tak boleh tido !

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Maaf , entri ni just a random post . tiada kaitan dengan hidup dan yang mati , cuma berkaitan dengan diri saya sendiri :) chilll

Still can't get a sleep .
Mata already mengantuk .
Tetiba terfikir akan sesuatu .
Kadang-kadang jelas , kadang-kadang samar-samar .

Aku still ingat kata-kata kang tae joon aka minho oppa ! " miracle is another name for hardwork " 
Aku harus boleh ! aku kena cuba . 
So , tetiba terfikir akan kata-kata doktor yang amat menyengat hati =P

Can i ?
Diet . i don't think so .

Doktor cakap " aku perlu rehat secukupnya " dan " aku harus lupakan segala keserabutan yang ada dikepala "

Can i ?
Rasa macam runsing pulak . Dah la 2 3 bulan lagi nak exam . 

Bila lepas jumpa doktor saja aku akan rasa feeling sedih , lepastu mulalah pasang movie korea . apasal doktor muka serius eh ? dah la tanya soklan yang tak logik , haha aku scary betul dengan doktor LELAKI serta MUDA , sebab weolss sama muda jadi tak selesa aku nak buat teman bicara . haha i wish i can get connected with my old doktor yang dah macam atok aku =(

Wishlist .
- aku nak jadi pelajar cemerlang untuk penggal 1. nak bagi kejayaan tu pada mak . serius , inilah apa yang aku hajatkan sekarang ni .
- nak kurus ! supaya blood pressure aku tak naik melambung . ( cadangkan cara kurus eh )
- nak bercuti ! nak tenangkan fikiran . ( aku decide weekend depan nak ke pulau perhentian )
- tak nak stress-stress lagi . aku malas dah nak fikir , yang lepas haruslah lepas . aku harus bina hidup baru .
- lepas ni dah tak nak pakai spec mata lagi dah !

Nasib masa jumpa doktor ada mak , tapi mak cakap dekat doktor yang aku selalu tidur lewat , doktor suruh tidur awal . pukul 10 dah atas katil , tapi aku pukul 12 jugak baru lena . 

Tetiba ! aku rasa malu sebab aku gemuk sekarang ni , rasa macam menyesal pulak sebab masa kurus dulu tak jaga badan elok-elok . serius aku malu bila ada orang ejek aku gemuk menau sekarang . tapi aku harus terima , ini takdir ALLAH pada aku .

p/s : saya sebenarnya rindu family saya ! feeling kejap layan to the beautiful you . hahaha kuat menau pengaruh korea dalam kehidupan .

Thanks for reading .

No comments: