Wednesday, August 7, 2013

Baju Raya !

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hai semua , esok last day kita berpuasa . rasa sayang pulak nak berpisah dengan bulan ramadhan yang penuh mulia ni . Lusa dah raya ? oh tidak .

Feel raya memang 0/ ZIRO /SIFAR . takdok langsung eh . hahaha . okay based on title baju raya , what does mean baju raya for me ? bagi saya ada baju melayu pun dah cukup , kira raya la tu . tiap kali raya memang saya akan kalut kalau takde baju melayu , and alhamdulillah beberapa hari yang lepas dapat jugak baju melayu sepasang  , ngeh3 =P

Tema saya tahun ni biru turqoise , awak awak pulak kaler apa ya ? heehe . heran saya ada sesetengah kawan-kawan yang sengaja tak nak ada baju melayu , dorang cakap membazir , sebab baju melayu baru tu just pakai on pagi raya lepastu tak pakai  , but for me , baju melayu melambangkan raya bagi kaum lelaki . kalau tshirt tu saya tak kisah sangat , sebab bila-bila masa je baju baru , rasa macam tak feeling . kalau dengar baju melayu i adooo feeling ngeh3 .


 ketupat rendang , sila nikmati kawan , enak dimakan . . . . . . .  (mak buat tadi , then masuk freezer )


 abaikan tudung puan ibu dekat belakang , hahaha baju saya letuww aw aw =P


 Abaikan hello kitty dekat belakang , ini kerja si adik . habis wall bilik sterika dia tempek dengan hello kitty dan kartun serta nota-nota ringkas senang dia nak hafal , sebab dia selalu study dekat bilik ni .


terima kasih IZZAH BUTIK COLLECTION =)

Thanks for reading !

2 comments:

fasha said...

waa biru turqoise...kite purple cair..heheh..selamat raya kay..bukak blog kamu da rase cm raya dah..haha

Carl Lesmana said...

@fasha ngeh3 feeling raya tu . hahaha . btw salam aidilfitri jugak k :)