Friday, August 30, 2013

Doakan dia . Dia sahabat saya .

Assalamualaikum .

Apa khabar semua . Salam jumaat semuanya .


Kami berkenalan hampir 5 bulan. Kami dikejutkan dengan berita yang agak menghayat hati .


Aqila atau kami panggil sebagai adik terpaksa berhenti tingkatan untuk pra u di tahun 2013 kerana terpaksa menjalani kemo trapi selama beberapa bulan atas penyakit yang dihidapi yang berkaitan dengan darah .


Adik yang di tengah . 

Serius saya katakan saya sendiri turut bersedih atas hal ini . Rasa macam tak percaya . Adakah ini mimpi ? Apapun semoga adik akan sihat selepas menjalani rawatan nanti .

Kalian yang baca ni . Doakan adik eh .



Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

Farah Waheda Wahid said...

semoga beliau sembuh seperti sediakala...In Shaa Allah...Kakak doakan yer...

Carl Lesmana said...

Terima kasih kak farah .

Sheila Eiman said...

semoga adik cepat sembuh ya... tabah kan hati...

jannah oney said...

kena leukemia ker..herm penyakit ni kena ada luck juga nak sembuh kalau dah ajal takat tu berubat sampai kemana pon x dan jugak.sama kes ngan adik angkat saya yang telah pergi meninggalakn kami 11 tahun lepas ketika usia nya 14 thun

Carl Lesmana said...

@jannah oney Ya kak dia ada leukemia . subhanallah . harap2 nothing bad will happen ,.

Sally Samsaiman said...

hurmmm..semoga cepat sembuh la ye... :(