Thursday, August 22, 2013

My Dream comes True !

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Firstly saya nak bagitaw , saya amat merindui blog . rindu nak baca blog-blog kalian serta drop komen-komen . serius ! sekarang ni agak kesibukan dengan sesi pembelajaran , huh terasa susahnya . especially bila tengok pointer budak sem2 . yang agak tidak memberangsangkan . then terus niat dalam hati , " aku nak berjaya ! dan aku boleh buat " . Inshallah . Ok panjang benau pendahuluannya kan =D

Alhamdulillah impian nak memiliki sebuah android telah tercapai , ngeh3. From my past entry New baby . but . . which one ? okay , saya telah memilih samsung galaxy s3 sebagai android saya . haha tercapai jugak impian .  dulu ingat lagi zaman pakai samsung galaxy s2 , tapi malangnya ku telah menyedekahkan s2 tu kepada pencuri yang mencuri , takpelah . mungkin tak dak rezeki nak pakai samsung s2 time tu .

Hahaha , baru sempat nak post blog walaupun handphone dah amek 2 hari yang lepas , saya memilih clour grey ! yeah it a bit cool =) . cubaan untuk post entry pakai handphone masih failed , sebab tak reti lagi .. rasa pelik sebab dah lama benau tinggal samsung punya function , asyik blackberry je memanjang dalam benak kepala hotak dahku ini =)

Ok let's picture show how does my CHOI MINHO looks , i named my s3 as choi minho sebab , beli s3 pun lepas minat gilee dekat cerita To the beautiful you , dorang guna handphone s3 eh . tergoda i . hahaha . please jangan muntah , sebab saya namakan nikon as KIM HYUN JOONG and S3 as CHOI MINHO . wakaka . btw saya sangat bersyukur .

 ze box . tengok box pun dah mengancam , biar lah s3 ni model lama pun , janji saya selesa . =)






 Getah and beg cover , yang getah background dia sangat ohsem , yang yellow tu . nampak macam cool , jenama viva gitewww.


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Thanks for blogger friends for the positif comment , 

and to kak wahida / wahidayatulaswa.blogspot.com : oh kakakku , manalah adikmu ini mampu nak beli s4 , belum kerja lagi wakaka =)

Thanks for reading ! feels free click like , feels ohsem click comment . salam sayang bye bye =) opsss lupa nak cakap !

" Follow my instagram ya " sayabudakbarubelajar .

2 comments:

fasha said...

wahh dapat jugak s3..gudd2..hehehe...
patut la bau kedai..hehehe..

Carl Lesmana said...

@fasha aw bau kedai tak menahan tu . hihihi