Sunday, August 25, 2013

Raya PART 2 - TAWAF PIZZA HUT

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Sambungan dari entri sambutan raya di sekolah semalam , terlepas baca ? klik .

Lepas habis saja sesi makan-makan di sekolah , saya dan kawan-kawan terus balik , masa tu area 12 tengah hari gitu . and berkumpul di hadapan pizza , memandangkan ze gurls pergi satu kereta and ze boys dengan kenderaan masing-masing , makan bertapalah ze gurls menunggu ketibaan ze boys depan pizza hut tu . hahaha

Mula-mula masuk tu agak cuak sikit , sebab masuk bandar dengan pakaian baju melayu lengkap , agak keanehan disitu haha tapi cover bajet hot , biar muka merah padam lalu depan orang hahaaha .

Okay tak nak cakap panjang sangat , gambar pun secoet saja . malas nak tunggu di upload , wifi slow . maybe sebab hujan . so moh la kita tayang gambar ya .

 muka saya serius gila . tapi anis maintain cute xD


 Biar nampak gemuk , asalkan hidup bahagia =D



 Nisa and kimi . hahaha xD


 Datin chah and adik or qila . kami panggil dia adik sebab dia kecik =)


 Hazabedah betul siapa yang snap gambar ni .


 The bill , half saya bayar half lagi dorang-dorang kumpul . hahaha


 perbincangan meja panjang . wakaka


 kau jeling apa kimi oi . haha


 tempura prawn , ini saya punya ! haha sedap , tapi tak rasa sangat prawan dia tu . kadang-kadang lebih baik makan cengkodok mak guwa letak udang lagi best , ada feeling gigit udang . hahaha


 The foods . oh banyak gila nak habiskan semua ni , untuk mak dan adik saya order lain .


 ain , dialah tukang amek gambar . haha saya ? pemalas . mula-mula ada dslr tu je rajin , lama-lama kian malas nak galas mende tu . tapi mende tu hadiah yang paling best , sebab ianya dari puan ibu =)


 Kemain dorang ni makan , time ni saya takde sebab gi cek point dalam toilet hahaha . toilet dia sempit gila . *banyaknya komen yang negatif* hahaha . gurau je abang pizza , jangan marah ye .


 Makan saja dah amek masa berjam-jam hahaha


 ini anis punya , bolognese . saya order buat balik , rasa dia memang tak leh lawan dengan mama saya masak , mama saya punya spaghetti memang umpsss terasa manis-manis kuah spaghetti tapi yang ni for me lah , tawar heber . hahaha


 view dari atas , kereta siapa tu ? wakaka .


 my carbonara , rasa dia sedap jugak . tapi kalau makan banyak memang muak , tapi saya tetap habiskan jugak . sebab geram dengan cukai yang mahal nak mampus . haha sia-sia bayar cukai kalau makan tak habis , tak gitu ?


 Waiting for datin chah and anis dalam kfc , tengah order take away . kfc ramai gila orang , pizza memang time kitorang pergi tu , group kitorang je lah yang memecahkan kesunyian dalam pizza hut tu . 


 Freedom ! aku perlukan kebebasan abadi . hahahaha


kau ni dah kenapa carl lesmana >_< hikhik

Thanks for reading .
p/s: keluar bandar pakai baju melayu , ramai gila orang pandang . hahaha tapi bajet cool gitu lah . hahaha

1 comment:

husna zahidi said...

best keluaq ramai2 makan sesama..=)