Monday, September 16, 2013

Cerita AKU , DIA dan MAKANAN .

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hai semua , lately aku selalu publish entry malam-malam kan ? yeah . a bit busy ? hah busy ? tak lah sangat . cuma kerja tu tak pernah nak habis selagi aku tak tamat pengajian 2 tahun aku ni .

Memandangkan hari ni cuti sempena Hari Malaysia , jadi aku wish " SELAMAT HARI MALAYSIA " buat semua warganegara Malaysia . tadi petang aku bawak la duorang sahabat karib aku melina and fadilah sebab dah janji nak treating dorang makan . So tadi , termakbullah hajat di hati .

Tadi area 3 petang aku dengan dia dan dia pun bergeraklah ke satu cafe ni , makanan dia sedap gilos . kalah makanan hotel , yang mana aku order makanan yang dekat hotel tak sedap langsung , tapi tak kan aku nak mention nama hotel tu pulak , jatuh saham dia nanti . hahaha . Aku memilih demong cafe sebagai destinasi tempat makan kali ni , macam biasa aku order chicken chop le weyh . nak kata favourite tu memang tak lah , tapi memandangkan aku janji nak bawak bff aku ni makan chicken chop so , dengan aku pun terchicken chop sekali . hahaha .

 aku order bandung special , usually dia taruk cincau . tapi yang sampainya air sirap bandung . nak marah jugak sikit2 .


 Ini melina , seorang yang pendiam . tapi kalau dia ketawa , hampir sekelas akan ketawa jugak hahaha


 nak order cc black pepper , tapi tak da . yang ada sweet sour , aku tapau buat balik mak aku mushroom .


 decorations dia biasa saja , tapi serius ,. aku terbaca artikel tapi lupa mana , demongcafe adalah tempat chicken chop paling femes di besut . serius !


 tak percaya , tengok sini . korang boleh direct call .


 termenung kak ? =)


 ni fadilah , haha best kawan dengan dia . selalu tolong dalam pelajaran , serius , dia baik . =)


 Melina belajar amek gambar . hehehehe


 teringat dekat puteri gunung ledang weyhhh . anak cucu dia . hihi


 senyummmm . :)


 melina and fadilah , bff taw duorang ni sejak zaman kecik2 lagi .



 motif ? gigit handphone . heehehe


melina yang amek , time ni tengah bercakap dengan amira classmate aku , sebab dia nak ajak ke pantai . malangnya cancel sebab something bad happen to melina . 

Kbai , enjoy betul my malaysian day holiday ni . hehehe

3 comments:

Sally Samsaiman said...

bila la nk belanja kak sally..? akak dah craving ciken chop nk dekat 2 minggu...sini xde yg sedap :(

Ayuni said...

lain ek chicken chop kat ganu....

Carl Lesmana said...

@Sally Samsaiman inshaallah , akak datang besut roger carl ya :)