Sunday, September 1, 2013

Sambutan hari KEMERDEKAAN ke 56 Peringkat Daerah .

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Belakangan ini , eh ? akhir-akhir ini , eh ? sejak dua menjak ini . mood menulis sangatlah kelaut gara-gara tak sempat nak menulis , sebab terlalu sibuk dengan assignment pra u . tambahan pulak , beberapa minggu lagi trial exam akan menjelma . ahaha . sebagai one of target student (oh no ! ) memang patut diriku ini merasa debaran bagai jantung nak tercabut . hahaha . so point di sini , tak sempat nak update , setakat nak komen - komen tu saya pakai phone saja , walaupun aplikasi blogger-roid ada , bagi saya tak best langsung nak update blog pakai mende tu .


Okay , actually saya taip entri kali ni nak kongsikan sambutan hari kemerdekaan ke 56 peringkat daerah yang saya sertai semalam . Acara tersebut berlangsung di dewan sekolah saya sendiri dan pelajar pra u adalah diwajibkan hadir , so i'm as the school magazine photographer apa lagi , menjalankan tugas sewajarnya . haha . actually , banyak sangat gambar yang dapat dirakam oleh saya . so saya kongsikan dekat sini , half je okay .

 My friends . we are from different class . only me budak sejarah dekat sini . (gatal nak buat law , so kena jadi budak sejarah ) .


 them again xD merdeka !


 merdeka . merdeka . tetaplah merdeka ia pasti menjadi sejarah . 


 with my friends from economy faculties . haaha . dulu kita fakulti eko jugak , tapi tukar sejarah sebab tet net net lah .


 bendera besau ilewww xD


 my senior , they wore baju batik for this programme .


 my best friends dulu kini dan selamanya . walaupun kami berasingan kelas , tapi kami tetap bersatu hati . najihah . athirah and syafikah .


 with my seniors from history faculties . haha . bajet kawan dengan senior , tu nampak tak abang kite ? dia buat gwiyomi ke apa eh ? haahahaha


 Hebat ar .,. lompat si katak lompat eh abang faiz =D


 Cikgu raini sedang handle perbarisan adik-adik pengawas . which dorang yang akan berarak dari gate masuk hingga ke dewan xD



 Merdeka !


 alahai . hero-hero gua sedang feeling pulaks . hahaha . best jadi junior dorang ni , enjoy gua . hihihi.


 see , time ni abang fir yang amek gambar dorang . hahaha


 the view ! was really amazing !


mengiringi para jemputan masuk ke dewan .


 istiadat apa entah . hehehe . i don't know , what i know is just captured the picture .hahahaha


 ze boys . opsss man . hahaaha cikgu yang tersangat sporting ! ini adalah salah satu reason kenapa saya sayang nak tinggal smk nasiruddin shah . i love my teachers very much !


 semangat merdeka !


 para vip vip .


 adlyn (my anak buah ) with mummy . mashammm je muka dia . hehehe







 cikgu rosli . pengacara majlis .


 sementara menuggu para vip berucap . mohla kita pose ye mummy . kata adlyn , hahaha . 


 vip ni , selalu datang rumah . tak tahu pulak dia orang pemes jugak , saya panggil dia pakcik rashid je . hahaha


 menangis sebab bosan , daddy pun ajak lah dia keluar main ipad , uncle carl lesmana dia ni . asyik snap-snap je gambar hahaha


 from back , 












 fifiey sedang mendendangkan lagu .


 sajak pulak yewww .


 he ? dia lah abang yang suka buli saya . abang azrul , abang faiz and madam izuani .



 dik hafiz and ze girl .



 saya/uncle umpan dia dengan coklat hahaha


 baru ada feeling sikit nak bergambar yew hehehehe .



 tarian from budak form 2 .






 cikgu orang cakap pissss dia buat 4 jari . hahaha



 menyanyi lah korang sepuasnya . hahahahaha merdeka .


 mengibarkan bendera !



 adlyn with mummy and daddy .


 ini memang merdeka sungguh . hehehe . 


themmmmmm .

Last but not least " MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA ! "

Thanks for reading xD

1 comment:

Sally Samsaiman said...

tetiba rindu sekolah..hahaha