Saturday, October 12, 2013

Bahana sakit gigi

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Sakit yang begitu menguji perasaanku . Hampir 3 minggu aku menahan diri gara-gara sakit gigi yang teramat sangat . Minggu lepas aku berjumpa doktor gigi dan punca sakit itu gara-gara penapungan gigi semasa aku di zaman sekolah rendah dahulu tercabut .

Tuhan sahaja yang tahu betapa sakitnya gigi aku . Kadang kala pendengaranku terbantut akibat daripada bahana sakit gigi ini , jumpa doktor dia bagi ubat tahan sakit dan surut bengkak which is the operation cabut gigi pada esok hari .

Aku hanya bisa meluahkan perkataan sakit . Yang menahannya adalah badanku . Semasa sesi kuliah aku hampir hilang pendengaran akibat daripada music box yang terlalu kuat .

Esok harinya semoga kesakitan ini berakhir . Amin.

Senyuman palsu . Iklan gigi . Sakit oiiiiijhhhh.


No comments: