Monday, December 16, 2013

New LOOK

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Semua heran , pasti heran .

Ada yang bertanya :

" kenapa awak tukar design blog awak ? "
Okay ni saya nak jawab .

Saya tukar design blog , sebab saya nak berubah . berubah dari yang dulu kepada yang sekarang , ya kalau anda kenal saya dari awal penulisan saya , saya jenis orangnya yang suka menceritakan segala hal yang berkaitan dengan saya di dalam ini . Kerna bagi saya , ruangan ini sahaja tempat yang mampu untuk saya luahkan segala apa yang menggangu dan menggembirakan saya .

2014 coming dear , saya nak buat perubahan pada blog , since i heard my role model " FIFIEY LYCHEE MARATION " akan kembali menulis . so saya pun nak berubah jugak , nak buat penulisan baru .

Header ? this is temporary header . I'll be back with a new one later , for now saya akan gunakan header ini .
Memandangkan angka umur saya akan bertambah pada tahun hadapan , maka saya juga harus berfikiran dengan lebih matang . Jadi penulisan juga harus lebih matang .

Lagu blog ? this also temporary , sebab i am missing my role model writing . Dulu i was about giving up in writing , but after one by one i read of her words . rasa semangat balik , sambil dengar lagu ni lah .

For the coming , i'll share lot of personal thing here . Mohon awak-awak sudi baca blog saya macam dulu walaupun saya bukan lagi carl lesmana yang blog biru dulu .


Tepek gambar seketul bagi awak-awak ingat muka saya =)

Thank you !

3 comments:

Abe Mirul said...

Kadang2 apabila kita ubah wajah blog kita, kita jadi semamgat jugak untuk menulis.kan?

Salam perkenalan.

http://inibelogabey.blogspot.com/

Carl Lesmana said...

@Abe Mirul semangat baru katakan hehehe

salam perkenalan jua dari carl =)

zafirah nazri said...

nice :)