Friday, December 20, 2013

Tahniah adik . 8A PMR .

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

First of all , i'm so sorry sebab semalam penat sangat so tak sempat nak update blog pasal result pmr adik , Alhamdulillah , adik aka wahida berjaya dapat 8A dalam peperiksaan pmr , memandangkan dia amek 8 subjek kesemuanya A.

Semalam , dia jadi raja sehari gitu , hahaha semua benda dia nak saya kena turutkan , memandangkan saya abang yang dia harapkan untuk segalanya haha.

Rasa macam tak sia-sia hantar dia pergi sekolah , kdang-kadang kelas tambahan dekat sekolah terpaksa hantar tengah hujan , zaman takde lesen dulu . reti naik motor je hahaha .

Apapun , saya sangat bangga . Serius . Tahniah adik , kekalkan kejayaan awak dalam SPM , semoga cita-cita nak gi sambung study dekat jepun macam kak ika tercapai , belajar rajin-rajin , mara dah target awak untuk hantar ke jepun okay .

Btw , adik saya sekolah aliran biasa , cuma dia anak angkat gabungan maybank dengan mara .

 Tahniah adik .i love you =)

 Dia punya gabra Allah saja yang tahu , sedangkan saya dah tahu result dia awal-awal lagi . hahaha


 Love love love =)

 Tahniah-tahniah !


 My first time after a year , serius lama gila dah tak pakai kemeja untuk hang out . lepas insiden dulu , sekarang bangkit . =)


Adik sengan sahabat dia =)

Apapun tahniah adik , may Allah always bless you =)

No comments: