Tuesday, April 29, 2014

Tetamu dari TEXAS .

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Pertama kali , aku nak mintak maaf sebab entry ni mungkin dah basi sebab peristiwa ni berlaku minggu lepas okay . bukan hari ni , atau semalam . heeehe =)

Khamis lepas, sekolah aku ? eh . menerima kunjungan dari sepupu eta sekolah aku. eta(ENGLISH TEACHING ASSISTANT) alah senang nak faham cikgu orang putih la. Anyway cikgu orang putih sekolah aku tu nama dia kevin , dia dengan aku boleh kata rapat ah. macam biasa aku , since 2012 rapat dengan eta cuma 2013 tak sempat sebab aku masuk form6 lewat sikit. so kurang lah kemesraan disitu.

Pagi khamis lepas, lepas solat hajat kemain aku bergegas pergi kuliah muet, tapi hampeh. ada pengunguman para pemegang biasiswa kena berkumpul sebab ada taklimat, sebagai ketua bagi geng-geng fom6 yang dilantik oleh cikgu biasiswa aku pun kena lah hadirkan diri untuk setengah jam, lewat aw kuliah aku aritu.

Anyway, minggu sebelumnya kevin dah janji dengan aku(sms) dia cakap nak bawak sepupu dia datang malaysia, memandangkan minggu ni terengganu bercuti pada ahadnya so dia plan lah nak ke pulau perhentian. so thennnn bla bla. aku tak dapat ikut pergi pulau sebab mati hidup balik pun aku tak rasa mak aku izinkan pergi dengan kevin, kecuali dengan bff aku mak bagi ah.

Okay, biarkan gambar bercerita okay. maaf sebab lama biarkan blog komang aku ni berhabuk----

 Bff aku si syafikah dengan si shamieza. masa ni kitorang baru lepas solat hajat , then dapat announcement ada perjumpaan pemegang biasiswa . ececeh.


 sahabat sejati sentiasa di hati okaylah , pikah is one of my best friend =D



Kevin ni mengada tau. suka sangat buat aksi cun cun gitu hahaha. btw nama sepupu kevin is JAYSON.


sesi beramah mesra bersama jayson , haz dengan faiz berbual-bual bersama jayson.


ni kelakar, sumpah kelakar . kenkonon dorang buat filem pendek "GHOST BUSTER" gitewww. 


candid of them , macam sweet sweet pulak aku tengok hihi


kevin, guru eta yang sangat sporting bagi aku, sebab suka buat lawak and boleh go on dengan jiwa aku. okay la not bad. but i am missing christina chavez !


duorang teacher muet aku, madam maznah and madam izuani.


mentang-mentang tahu aku minat blogging, fotografi bagai siap suruh amek gambar dia and letak dalam blog, cun ahhh , jayson panggil monopod aku "stick" hahaha . mungkin kat texas takde mende monopod ni kot eh ?


madam izuani ajar ni, buat saranghae lah konon . hahahahaha





geram pulak aku tengok gambar ni, aku mintak tolong batchmates aku amek gambar dari center, dia pergi amek dari tepi , macam nak baling je monopod tu. gerammm hahaha. anyway janji ada gambar.


fakulti sastera, cewahhh semuanya gegirl .


si jayson ni duk puji dslr aku , alah hadiah je tu weh . hadiah dari mak aku . terima kasih mak sebabkan dslr hadiah dari mak , dapat juga bergambar comel giteww.


dia pergi peluk talib ali pulak, hahahaha kelakar . konon candid letuwwww.


last ! gambar banyak lagi , cuma setakat ni saja ye, tak kan aku nak ngupload semua dok ?

That all from me, thank you for reading .
Ya Allah rindu nak berblog. okbai

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah bukan main seronok lagi adik akak ni ek? *_^ good to see that you are happy adik...

Lieya Von Jay said...

wow... omputehh. hensem lak tu.. :)