Saturday, May 17, 2014

Rutin Student macam aku .

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Salam sejahtera semua,

selamat malam.
aku tak tahu , aku taip aku padam . mood bengong betul, aku bukak draf aku banyak gila enrty tertunggak, kesnya " Rajin menaip tu datang 5 minit saja then, dia punya malas pun datang aaaa" so aku pun cancel niat baik nak menulis tadi.

Lately, aku agak gelabah sikit, banyak benda nak kena fikir sekarang, life aku, masa depan, mak ayah aku, kesihatan aku sendiri yang sekarang kurang okay,

pelajaran, Alhamdulillah, stabil. tak dak gangguan, cuma gangguan kehidupan apabila berhadapan dengan orang yang tak pernah senang tengok kita bahagia, macam-macam ragam manusia ni. bila tengok kita bahagia, gembira ada saja yang tak kena. cemburu. heran jugak aku kadang-kadang, bila aku  bagitaw ayah, ayah cakap " ujian Allah sebenarnya, nak tahu sejauh mana kita mampu bersabar dengan orang macam ni"

Okay cukup,dah aaaa cakap pasal ragam orang, tak nak tak nak (tutup telinga) hihihi.

lifestyle as a student. so bad. sometimes so good. aku sekarang sampai rasa tak cukup masa tau, bukan apa, time free memang aku tidur, penat seharian.

Routine aku.
5.30-7.00 pagi = siap-siap, solat subuh then gerak pergi sekolah.

7.30 pagi - 5.00 petang = kuliah, tutuorial, solat berjemaah, makan, study , semuanya masa aku seharian dipenuhi di sekolah, rasa nak masuk hostel saja. sebab semua benda sekarang dekat sekolah.

5.00- 7.00 malam = balik rumah makan, siapkan kerja sekolah, tidur kejap walaupun mak pantang anak tidur petang katanya tak elok. tapi sebabkan penat aku kadang-kadang terlena jugak.

8.00-10.30 malam = kelas malam. hoi penat

11.00 malam = tidur-tidur ayam, then bangun balik.

12.00 malam = tidur betul-betul sampai lah pukulllllllllllllll 4.30 pagi, aku bangun balik untuk tengok buku, tapi aku terlena buku atas muka hahahahaa.

so lifestyle sekarang agak penat, minggu depan final.

doakan aku ya semua, aku lepas final plan dengan opie nak pergi perhentian island, then balik PD nak berjimba dekat PD tuh ,

Okay, apapun terima kasih sebab sudi baca, doakan aku nak exam eh :) hahaha


okay, psy in the room gitewww.

No comments: