Saturday, June 21, 2014

MIDNIGHT THOUGHTS : Aku pun boleh berubah.

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

pergi-pergi
jangan pernah kau kembali
tak perlu kau sesali
kerana semua yang telah terjadi


sekarang telah menjadi penyakit hati
rasa sesal ku yang takkan dapat diubati
tak perlu kau berharap akan kekembalianku,
kerana sampai bila pun aku tak akan pernah hadir lagi
cukup semua telah kau sakiti
Aku tak mahu semua kisah ini berulang lagi
hati dan perasaan sudah sebati, sudah boleh menerima keadaan dimana tanpa ketiadaanmu.

Hati dah boleh terima bahawa sebenarnya Allah sedang menguji aku.

Jadi, tiba masanya aku move on dari segala kegelisahan selama ini,
Aku harus berdikari,
Belajar untuk berdiri sendiri.

Janjimu ?aku akan pegang sampai bila-bila.
tapi, hurmmm. just one thing, i can't forget all what have people done to me. I'll remember it well as long as i still alive.








2 comments:

eimah siti said...

yes..move on... ^^ people change and u should too... =)

::Mastura Zakaria:: said...

manusia boleh berubah.antara nak dengan taknak ja.