Thursday, April 9, 2015

REVIEW : Z' RICH PERFUMES

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hai korang semua, malam ni aku nak kongsikan dekat korang satu jenama perfumes yang wangi gilaaaa. eh tak gilaaa tapi memang wangi. Actually, kawan office yang memperkenalkan jenama perfumes ni dekat aku. 


Sebab aku dipostingkan di Jerantut, jadi tak salah kiranya aku review produk ni sebab aku kenal prefumes ni pun di pahang ni. Anyway kawan-kawan office banyak dah perkatakan pasal perfumes ni. tapi selama ni buat donno jer. kebetulan hari tu off, akak office ajak teman pergi kedai perfumes ni yang terletak dekat jerantut, dekat negeri korang aku tak pasti pulak kat mana. tapi boleh rujuk link blog dekat bawah. bau perfumes dia perghh menawan.


Aku ni susah sangat nak bagi kepercayaan pada perfumes, sebab aku anti gila dengan perfumes yang bau dia kuat gila lepastu busuk. So untuk budak 20tahun macam aku ni, aku cadang Z'RICH PERFUMES untuk korang. aku prefer salah satu jenama dari produk Z'RICH ni. dia banyak jenis tau. kauorang boleh refer blog khas perfumes tersebut di link tertera dekat bawah.



Aku masa pergi kedai perfumes ni, aku beli jugak satu untuk test pada permulaanya,(konon nak tengok jer akak office beli) tapi terbeli jugak, aku prefer jenama DUNHILL from Z'RICH PERFUMES, okayla sumpah cakap bau dia wangi aaaa untuk title bernama lelaki, korang kena try gak. banyak jugak aku try perfumes sebelum ni, betul aaaa kata akak offices aku, perfumes ni memang wangi. dahla tak mahal, wangi pulak tu. save budget iols =) untuk wanita-wanit yang suka wangi, tak salah korang try macam-macam perfumes ada. perfumes untuk kereta pun ada taw.


Sebelum ni perfumes aku DUNHILL DESIRES FOR MEN tu takpun beli dashing dekat pasaraya, takpun aku kalau dekat rumah semata-mata nak menjimatkan perfumes masa zaman sekolah dulu aaaa aku selalu pagi-pagi masuk bilik adik aku rembat dia punya perfumes. so kejam! =) so tak sangka bila dah kerja ni, jumpa pulak perfumes yang wangi. Terima kasih akak pejabat kenalkan saya dengan perfumes ni, and terima kasih jugak dekat akak kedai perfumes tu, layanan tiptop 100%. sebab akak layan saya baik, saya review produk akak malam ni hehehe.


sebabkan pergi kedai ni dengan kawan office jadi seganlah deknon nak interview kakak ni pasal pefumes ni, kalau dengan geng blogger. baru best. so gambar pun amek pakai kamera handphone jer =).


LOKASI BAGI ORANG PAHANG AKA JERANTUT : Z'RICH PERFUMES klik link.


 perfumes untuk kereta atau rumah, usually kalau perfumes macam ni aku beli letak dekat airconds, lupa pulak nak beli, tapi bau dia best gilaaaa. aku cadangkan warna hijau.




























terima kasih kak, bagi saya layanan baik, siap suggest perfumes mana wangi untuk saya muehehehe =)




gambar dekat bawah ni perfumes saya punya eh. sebab saya suka spray perfumes, tak suka perfumes yang kena roll tu. tak best hahaha =) untuk z'rich perfumes ni, saiz dia kecil molek sebab usually aku lupa nak pakai perfumes tiap kali pergi offices, so aku letak siap-siap dalam beg pejabat aku. kan senang =D


sekian. mekacehhhh baca.

No comments: