Tuesday, October 11, 2016

Fish & Co. 20% Off With SAMSUNG Galaxy Life


Assalamualaikum and hye to all my readers.
Mashaallah terlalu lama blog picisan ini tidak terupdate.


So malam ni, dengan kerajinan tahap rajin amat nak update blog pasal Fish& Co so teruskan jela niat nak update. muehehe, walaupun dalam draf dah berderet post menanti untuk dipublish tetapi keyakinan nak pubish tu tak ada.


Dulu masa awal awal berblog memang rajin lah nak update tangan, tak menang tangan gitewww kalah orang meniaga uols tahap kerajinan iols masa tu. hahaha itu dulu okay. flashback sikit =)


Okay, fokus kepada tajuk penulisan--


Actually macam ni, masa aku balik bangi last week eh? a ah macam tu la. so ada satu malam tu, cousin aku tanya aku pasal
" samsung galaxy life "

i was like, apa benda tu. and terus install la, sebab cousin cakap macam tempat shopping laaaa, yang ada off % gitewww. so, dengan kerajinan aku pun install SGL ni memandangkan wifi di rumah bangi laju ya amatttt. muehehe.


lepas install, aku scroll la apa yang best lepastu decide dengan cousin aku pilih Fish & Co. ni memandangkan F&C ada 20% off , tapi dengan syarat kena ada telefon samsung or whatsoever yang samsung. eh?


Masa aku pergi tu, aku pilih F&C di Ioi City Mall, Putrajaya memandangkan berdekatan dengan rumah, lol padehal jauh jer. ahahaha bangi dengan putrajaya umpama jiran depan rumah okay =P
So, masa pergi tu, siap tanya dekat sistor yang kerja dalam tu.

" sis can i get 20% off by using this phone (sambil aku tunjuk note2 aku) "


lepastu sistorrr tu tolong tebuskan 20% off tu. korang boleh tebus 20% off ni di mana-mana fish & co. yang berdekatan dengan korang tau.

So masa nak bayar bil lebih kurang RM100 lebih dot dot dot dapat la diskaun kena bayar dalam RM90 camtu.


paling penting, aku rasa orang kerja dekat ioi mall ni semua cakap omputih kot, even bangla yang kerja dalam tu okay. maigad =D aku takleh move on lagi hahaa.


macam fail okay sepanjang pakai samsung tak pernah nak teroka pabenda yang ada dalam samsung tu, memang la dunia 2016 aku dah ke depan sikit dengan dunia apple kena gigit (ipong) so memang tak layan la samsung, tapi masa balik bangi baru tahu kepentingan benda alah tu.



 selfie sikit dengan sistor lawyer, sistor engineer and future doctor =D


























first sekali aku nak mintak maaf sebab aku lupa nama setiap menu-menu ni, mana tidaknya semua nama pelik pelik.

untuk menu?
korang boleh refer link kat bawah.




No comments: