Wednesday, January 11, 2017

FIRST TIME 2017


Assalamualaikum and hye to pembaca setia blog carl lesmana, walaupun dah bersawang pun. 
Sekali update sekali tak. lepastu diam, ada modal tapi tak ada mood. anyone boleh suggestkan mood menulis tak?

Actually masih tak terlambat untuk aku ucapkan selamat tahun baru buat korang semua. And sebenarnya jugak, dalam draf aku berderet beratur penulisan picisan aku yang tak ter publish disebabkan ketiadaan mood. lol


Actually, tahun baru berjalan lancar seperti biasa. so as the human being, buruk baik cemana sekalipun hidup harus diteruskan. for a sure 2016 banyak kenangan pahit yang tercipta, tapi tak mengapa biarkan ia terpendam dalam lubuk hati yang paling dalam ecewahhhh.


For a sure, 
aku akan start bercuti daripada bekerja selama sebulan bermula pada 12 hb jan hingga 12 hb feb memandangkan aku TERPAKSA atau istilah lain WAJIB menghadiri intensif PJJ di Universiti Sains Malaysia lol. hahaaha biasalah kehidupan sebagai student pjj tiada yang senang.  


Syukur sangat sebab Cuti Kursus Sambilan aku telah diluluskan, jadi aku takyah nak usik cuti tanpa rekod mahupun cuti rehat aku untuk belajar, Alhamdulillah Allah permudahkan segalanya.
okaylah tak tahu dah nak cakap apa. selamat maju jaya semuanya.

P/S: tepek gambo time kerja sekeping. selalu jer orang tibai panggil aku doktor, hahaha padehal bukan doktor ponnn =D


2 comments:

Natasha said...

All the best for 2017 :)

Fyda Adim said...

ahkak datang berlari-lari anak di sini...hehehe...teruskan menulis ya...mood itu kena cari walaupun kadang dia tenggelam ke dasar laut.